لوازم یدکی لیفان

تاریخ انتشار : ۱۹ ‎شهریور ‎۱۳۹۹

تمامی لوازم یدکی لیفان را می توانید از طریق تماس تلفنی ثبت سفارش کنید و درگیر خرید لوازم خودروی خود در بازار قطعات خودرو نشوید.

بعد از ثبت سفارش بسته شما در هر کجای ایران که باشید ارسال خواهد شد.

لوازم یدکی لیفان 1        لوازم یدکی لیفان 2        لوازم یدکی لیفان 3لوازم یدکی لیفان 4        لوازم یدکی لیفان 5        لوازم یدکی لیفان 6لوازم یدکی لیفان 7        لوازم یدکی لیفان 8        لوازم یدکی لیفان 9

 

جهت مشاهده کامل قطعات خودرو لیفان کلیک کنید

 

لوازم یدکی لیفان 10        لوازم یدکی لیفان 11        لوازم یدکی لیفان 12لوازم یدکی لیفان 13        لوازم یدکی لیفان 14        لوازم یدکی لیفان 15لوازم یدکی لیفان 16        لوازم یدکی لیفان 16        لوازم یدکی لیفان 17لوازم یدکی لیفان 18        لوازم یدکی لیفان 19        لوازم یدکی خودرو لیفانلوازم یدکی لیفان 20        لوازم یدکی لیفان 21        لوازم یدکی لیفان 22لوازم یدکی لیفان 23        لوازم یدکی لیفان 24        لوازم یدکی لیفان 25لوازم یدکی لیفان 26        لوازم یدکی لیفان 27        لوازم یدکی لیفان 30863لوازم یدکی لیفان 29        لوازم یدکی لیفان 30        لوازم یدکی لیفان 31لوازم یدکی لیفان 32        لوازم یدکی لیفان 33        لوازم یدکی لیفان 34لوازم یدکی لیفان 2515        لوازم یدکی لیفان - 55526        لوازم یدکی لیفان 49672لوازم یدکی لیفان 6941        لوازم یدکی لیفان 946132        لوازم یدکی لیفان 9413585لوازم یدکی لیفان 4512        لوازم یدکی لیفان 594335        لوازم یدکی لیفان 97132645لوازم یدکی لیفان 5494137        لوازم یدکی لیفان 697941626494        لوازم یدکی لیفان 9746546115

برای ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

3721 3384 013

6830 3385 013

0145 841 0937

انواع لوازم یدکی لیفان

لوازم یدکی لیفان برای انواع مدل های آن از قبیل لیفان 520, لیفان 620, لیفان x50, لیفان x60 و غیره در این صفحه قرار دارد.

برای خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان ابتدا اطلاعات لازم در رابطه با قطعه مورد نظر را در سایت پیدا کنید و قطعه مناسب خودرو خود را تلفنی سفارش دهید.

به دلیل تنوع در لوازم یدکی محصولات لیفان از طریق فیلترهای موجود در وب سایت لیفان بلاگ می توانید به قطعات یدکی خودروی خود دسترسی پیدا کنید.

برای مشاهده محصولات و خرید آن کافیست بر روی عکس هر محصول کلیک نمایید و از طریق شماره ای که زیر آن درج شده است سفارش خود را ثبت نمایید.

وبسایت لیفان بلاگ، فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو به عنوان مرجع جامع فروش قطعات اصلی تلاش نموده است مجموعه ای از بهترین ها را برای شما عزیزان فراهم نماید.

 

لیفان x60

خودرو لیفان x60 در دو نسخه دنده اتومات و دنده ای در بازار بزرگ خودرو ایران موجود می باشد.

در پانزدهمین دوره از نمایشگاه های خودرویی تبریز کرمان موتور از اولین شاسی بلند گروه خودروسازی لیفان رونمایی کرد.

هم نسخه دنده ای این خودرو و هم نسخه اتومات لیفان x60 دارای موتور 4 سیلندر خطی 1.8 لیتری بوده که قدرت این خودرو نیز 131 اسب بخار می باشد.

همچنین کاملا مشخص و واضح است که مدل اتومات خودرو لیفان x60 باید دارای امکانات و تجهیزات بیشتری نسبت به مدل دنده ای آن باشد.

از جمله امکاناتی که می توان نام برد و تفاوت این دو را مشخص نمود:

1. سنسور نوری که برای روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو لیفان می باشد.

2. دوربین دنده عقب بسیار حرفه ای و با کیفیت

3. دماسنجی که مقدار دمای هوای بیرون را بیان می کند

4. همچنین صندلی این خودرو در چهار جهت متفاوت قابلیت تنظیم را دارد

5. و می توان سیستم های صوتی خودرو را از روی دکمه های تعبیه شده بر روی فرمان کنترل کرد

 

حداکثر سرعت این خودرو تا 170 کیلومتر بر ساعت در نظرگرفته شده است.

همچنین وزن خالص هر دو نسخه اتوماتیک و دنده ای 1330 کیلوگرم می باشد.

و اما سیستم ترمز این خودرو که ترمز جلو آن دارای دیسک دو جداره با کیفیت با قابلیت تهویه و خنک شونده است.

همینطور ترمز عقب لیفان x60 یک دیسک مجهز به ترمز ضد قفل ABS در چهار چرخ خودرو می باشد.

ظرفیت باک بنزین این شاسی بلند چینی 55 لیتر بوده و همچنین ظرفیت تعداد سرنشینان خودرو 5 نفر است.

 

امکانات مشترک لیفان x60 دنده ای و اتوماتیک

ازجمله امکاناتی که می توان گفت هر دو نسخه لیفان x60 اتومات و دنده ای دارند به شرح زیر است:

1. هردو دارای پرده شیشه عقب می باشند.

2. هر دو مدل دارای سیستم تنظیم چراغ های خودرو است.

3. دارای فرمان هیدورلیکی تلسکوپی که قابلیت تنظیم دارد.

4. دارای سیستم ضد سرقت پیشرفته

5. دو چراغ مه شکن در عقب و جلو خودرو

6. قفل کودک

7. سنسور پیشرفته دنده عقب

8. آینه جانبی هر دو برقی است

9. هر دو دارای سانروف دو حالته برقی هستند

 

نظرات لیفان سواران در مورد این خودرو !

1. سلام من الان یک سال و نیم اتومات این ماشین رو دارم از ش 80 درصد راضیم خوب راه میره رانندگی باهاش راحته تو سفر خسته نمیشی بی صداس اما خوب ماشین 1800 یه مقدار ضعیفه اما از پارس اتومات خیلی خیلی بهتره و با تیگو فایو جدید هیچ فرقی نداره به قیمتش و نسبت به رقباش می عرضه

 

2. سلام... داخل مشخصات لیفان ایکس 60 نوشته که تنظیم صندلی ها در 4 جهت

ولی عملا این قابلیت وجود نداره و فقط در 2 جهت جلو و عقب و پشتی صندلی هستش

ینی تتظیم ارتفاع صندلی و گودی کمر رو حذف کردن

کسی شکایت کرده؟؟؟یا همه بی خیالن؟!!

 

3. با سلام من اسفند ماه 94 یک لیفان X60 مدل 95 صفرخریدم و تا الان با شرایط سخت ازش کار کشیدم خیلی هم نسبت به پولی که دادم راضیم و هیچ مشکلی تا حالا نداشته با توجه به این که قبلا پراید و پژو داشتم یک چرخ لیفان به اندازه یک پژو ارزش دارد

شرکت خودروسازی لیفان

شرکت بزرگ لیفان از خودروسازهای قدرتمند چین می باشد که در سال 1992 فعالیت و تولید خودرو را آغاز کرد.

شرکت خودروسازی لیفان در حال حاضر به تولید خودروی سواری، خودروی تجاری، موتور سیکلت و حتی کفش ورزشی و همچنین کیف و لباس بانوان مشغول است.

گروه لیفان در شروع کار خود یک تیم 9 نفره بودند که تعمیرات انواع موتورسیکلت را انجام می دادند و در اولین تولیدات خود به تولید کامیون پرداختند.

و اما شرکت لیفان در ایران با شرکت معروف ایرانی که کرمان موتور نام دارد وارد قرارداد شده و محصولات مختلفی از جمله لیفان x60 ، لیفان 520 ، لیفان 620 و یا لیفان X50 را تا بحال بر روی خط تولید گروه کرمان موتور برده است.

همچنین لیفان 620 از جمله خودروهایی است که توانسته در رنج قیمتی مناسبی رقیبی جدی برای خودرو سواری پژو پارس نیز باشد.

 

قیمت قطعات خودرو لیفان

همچنین به هیچ عنوان نگران تامین قطعات انواع خودروهای لیفان نباشید.

ما همیشه در هر زمانی در کنارتان هستیم. ما به عنوان نمایندگی لوازم یدکی لیفان تمامی قطعات خودرو لیفان را با ارزان ترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

تامین قطعات خودروهای لیفان برای عزیزان چینی سوار تخصص ماست و سال هاست که در این عرصه مشغول به فعالیت هستیم.

به همین دلیل بعد از چندین سال سابقه در زمینه تامین لوازم خودروهای چینی با توجه به نیازهای جامعه تصمیم گرفتیم وب سایتی جهت بهبود خدمات و ارائه پشتیبانی بیشتر راه اندازی کنیم.

پس با خیالت راحت تامین لوازم یدکی اتومبیل خود را به ما بسپارید. بعد از ثبت سفارش شما و پرداخت هزینه قطعه و هزینه ارسال محصول شما در همان روز بسته بندی و آماده برای ارسال به شما خواهد شد.

نحوه ارسال قطعات

همچنین شیوه ارسال محصول نیز به اختیار خودتان است و شما مشخص خواهید کرد که چگونه و چطور محصول خریداری شده توسط شما برای شما ارسال گردد.

طی سال ها فعالیتمان معمولا اکثر قطعاتی که ابعاد کوچکی دارند به درخواست مشتری با پست ارسال می شود که باز هم شیوه ارسال از اداره پست دست شما عزیزان است که می توانید مشخص کنید با پست سفارشی برایتان ارسال شود یا با پست پیشتاز انتخاب با شماست.

همانطور هم که اطلاع دارید بسته هایی که با پست پیشتاز ارسال می شوند در مدت زمان کوتاه تری به دست مشتری خواهد رسید.

اما اگر ابعاد قطعه بزرگ باشد مانند سپر جلو لیفان x60, یا کاپوت لیفان و غیره که معمولا به درخواست مشتری توسط باربری ارسال می شود.

همچنین اگر مشتری درخواست نماید با اتوبوس هم ارسال خواهد شد و لازم به ذکر است که ارسال هوایی هم یکی دیگر از شیوه های ارسال قطعات خودرو به مشتریان عزیز ما می باشد که تا به حال بیش از 200 نفر این نوع ارسال را پسندیده اند.

نظرات (۰)

نظر اول مال شماست!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">